ЭТЭ: ТКШК АБЖ

ЭТЭ: ТКШК АБЖ

«ЭнТехЭко» компаниясы Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық кәсіпорындарындағы автоматтандырылған басқару жүйесін (ТКШК АБЖ) әзірледі және бірегей ақпараттық жүйе шеңберінде басқару функцияларын автоматтандыруға мүмкіндік береді:

  • әртүрлі меншік үлгілеріндегі ТКШ саласындағы қызметтерді жеткізуші кәсіпорындар;
  • жергілікті өзін-өзі басқару органдары;
  • мемлекеттік бақылау органдары және бюджеттік ұйымдар;
  • мемлекеттік басқару органдары.

ТКШК АБЖ ТҮКШ объектілері уралы анықтамалық-техникалық ақпараттардың бірегей деректер базасын жасауға, ТКШ объектілерінің техникалық жағдайын есептеуді автоматтандыруға, ТКШ әрбір объектісіне, сонымен қатар жалпы мегаполиске қызмет көрсетуге арналған құндық шығындарды ескере отырып, тұрғын қорға қызмет көрсетуді автоматтандыруға арналған.

  • қызметтерді тұтынушы азаматтардың мүдделерін қорғау, тұрғын үй қызметтеріне төлемді төмендету, нақты ұсынылған қызметтер үшін төлем жасау жүйесіне өту мүмкіндігімен;
  • апаттық жағдайлардың санын төмендету, қала тұрғындарының ұсынылатын қызметтердің сапасына түсірген өтініштері мен арыздары санының қысқаруы;
  • аймақтың, облыстың, қаланың ТКШ кәсіпорындары мен ұйымдары қызметін реттеу механизмін реттеу ашықтығы және тиімділігі;
  • құралдардың мақсатты пайдаланылуын бақылау;
  • нормативтік, сонымен қатар нақты деректер негізінде қызметтердің (жұмыстардың) құндарын қалыптастыруды бағалау және бақылау;
  • қаланың тұрғын үй қорының әрбір объектісінің жағдайы туралы шынайы деректерді алу;
  • тұрғын-үй – коммуналдық шаруашылық кәсіпорындары мамандарының жауапкершіліктерін арттыру;
  • ТКШ саласындағы құқық бұзушылықтар деңгейін төмендету.

Шешімді енгізудің артықшылықтары:

ТКШК АБЖ шешімі елдің Заңнамасын реттейтін, қолданыстағы барлық нормативтік-құқықтық актілер талаптарын ескере отырып әзірленген.

ТКШК АБЖ шешімі функционалы төмендегілерге мүмкіндік береді:

  • тұрғын үй қоры объектілеріне есеп жүргізу, тұрғын қордың техникалық сипаттамаларына, тұрғын-коммуналдық қызметтердің технологиялық параметрлеріне есеп жүргізу;
  • тұрғын қордың жағдайын бағалауға мүмкіндік беретін, техника-экономикалық және аналитикалық ақпаратқа жедел қол жеткізуді қамтамасыз ету;
  • қызметтерді жеткізушілер мен тұтынушылар туралы деректерге есеп жүргізу;
  • ТКШ әрбір объектісі бойынша жылдам ақпаратты алуды қамтамасыз ету: оның жағдайына, жоспарланған және өткізілген жұмыстарға;
  • жоспарлық, қосымша және апаттық қызмет көрсетуге өтініштер қабылдауды қамтамасыз ету, сонымен қатар қызмет көрсету объектісінің орналасқан орнына және оның қызмет көрсетуші кәсіпорындарға тиістілігіне қарамастан жұмыстарының орындалуының уақытылығын және сапасын бақылау;
  • төлемдерді қабылдау бойынша бірегей есептеу орталығын ұйымдастыру, тұтынылған қызметтер үшін шоттарды қалыптастыруды автоматтандыру, алынбаған қызметтер үшін төлемдерді және қайтадан есептеулерді бақылау.

Шешімді пайдаланудың экономикалық тиімділігі

  • ТКШ әрбір объектісі бойынша жылдам ақпарат алу: жағдайы, жоспарланған және өткізілген жұмыстар;
  • қажетті көрсеткіштерді «on-line» тәртіпте бақылау, оның ішінде тұтынушылар мен қоғамдық ұйымдармен бірлесе отырып бақылау жүргізу бойынша ұйымдастыру және регламенттеу мүмкіндігімен;
  • тарифтік саясатты және табиғи монополиялар көрсеткіштерін бақылау;
  • ТКШ объектілеріне қызмет көрсетуге және оларды ұстауға кететін шығындарды төмендету;
  • ТКШ объектілерін жөндеуге және оларды ұстауға арналған бюджеттерді, төлемдерді жоспарлау және бақылау;
  • жұмыстар сапасын арттыру және апаттылықты төмендету;
  • күшті аналитикалық аппарат, «егер» жағдайын модельдеу мүмкіндігі;
  • ТКШ кәсіпорындары жұмыстарын тиімді және «ашық» жоспарлау;
  • ТКШ кәсіпорындары қызметтерінің тиімділігін арттыру;
  • қызметкерлердің жұмыстарының өнімділігін арттыру;
  • тұрғындардың ақпараттандырылуын арттыру, төлем жасау тәртібін арттыру;

Шешім функционалы:

ТКШ объектілерінің жалпы қалалық деректер базасын жүргізу

  • көшелердің, аудандардың, елді-мекендердің картотекасы;
  • үйлер нөмірлерінен және көшелерге байланысынан тұратын үйлер картотекасы, ғимараттың техникалық жағдайы және құны, үйді абаттандыру дәрежесі, контейнерлік алаңдар параметрлері туралы мәліметтер, әрбір үйге қызметтерді жеткізушілер туралы ақпарат, жалпы үйлік есептеу аспаптары бойынша деректер (есептеуіштердің көрсеткішінсіз), жұмыстар нормативтері, тұрғын/тұрғын емес ғимараттар құрылымы, кіреберістер картотекасы;
  • әрбір үйдің қабаттары пәтерінің нөмірі тізімінен тұратын пәтерлер картотекасы, пәтер ішілік коммуникациялардың техникалық параметрлері, қайтадан жоспарлау туралы ақпарат, меншіктегі тұрғындардың үлестік қатысуының құрылымы, коммуналды пәтерлер және меншік құрылымы туралы ақпарат, пәтер құны, жұмыстар нормативтері;
  • коммуникациялардың сыртқы желілерінің көшелерге және үйлерге қосылған тізімінен тұратын, коммуникациялардың сыртқы желілерінің картотекасы;
  • ТҚ объектілері параметрлері картотекасы, оның ішінде тарифті есептеу барысында пайдаланылатын деректер.

ТКШ объектілеріне мониторинг жүйесі

  • енгізілген тұрғын және тұрғын емес қорды, объектілерді, жабдықтарды және коммуникацияларды жүргізу;
  • әрбір көше, үй, пәтер бойынша тәптіштеудің максималды деңгейінде электронды түрде объектілердің техникалық құжаттамаларын жүргізу;
  • құзыреттерді шектеу: әрбір қызметкер өзі қызмет көрсететін объектілердің ақпараттарына ғана қол жеткізе алады – қоғамдық ұйымдар жүйесінде жұмыс істеу мүмкіндігі.

Жалпы қалалық ТКШ кәсіпорындарының және қызметтер тұтынушыларының, ТКШ объектілеріне жалғастырылған ДБ жүргізу

  • ТКШ кәсіпорындары анықтамалығын жүргізу;
  • тұтынушылардың анықтамалықтарын жүргізу, оның ішінде тұрғын емес ғимараттардың иелері мен жалғы алушылары;
  • ТКШ кәсіпорындары қызметкерлері анықтамалығын жүргізу;
  • мердігер компаниялардың және олардың мамандандырылуының картотекасын жұмыстар бойынша жүргізу;
  • үйлер мен пәтерлер топтары бойынша картотека жүргізу;
  • үйлер мен пәтерлер топтары бойынша нормативтер топтарын жүргізу;
  • ТКШ кәсіпорындарының тұрғын қорын жауапты шеберлерді көрсете отырып бөлу мүмкіндігі;
  • ТКШ объектілері жоспарлары мен сызбалары тізілімін жүргізу (оның ішінде, коммуникация желілері), сонымен қатар ТКШ объектілерінің орналасқан карталарды жүргізу.

Тұрғын үй-пайдалану кәсіпорындарын автоматтандыру

  • ТКШ объектілеріндегі жұмыстарды басқару (жоспарлау және жұмыстардың сапасы, жоспарлардың орындалуы);
  • жоспарлық және апаттық жұмыстарды, объектілерді жөндеуді және техникалық қызмет көрсетуді, материалдардағы қажеттіліктерді жоспарлауды, сатып алуды басқару, қоймалық есепті басқару;
  • өндірістік қуаттылықтардың жүктемесін жоспарлау (қызметкерлер, техника, құрал);
  • сатып алуларды басқару, қоймалық есеп және өнім берушілермен есептесу;
  • шығындарды басқару. ТКШ объектілеріндегі жұмыстардың жоспарлық және нақты өзіндік құнын есептеу. Кәсіпорынның қызметін жоспар-фактілік талдау;
  • электронды төлқұжаттық үстел, әртүрлі құжаттарды, тұрғындарға арналған анықтамаларды және т.б. рәсімдеу;
  • пәтер жалдаушыларға арналған қосымша ақылы қызметтер нарығын есепке алу және басқару (пәтерлердегі және тұрғын емес жайлардағы жөндеулер және жабдықтарды алмастыру);
  • қызметкерлерді басқару және еңбек ақыны есептеу.

Жұмыстардың журналын, олардың тарихын қадағалай отырып жүргізу

  • апаттық және ағымдағы өтінімдерді тіркеу;
  • жұмыстарды нақты орындау уақытын есептеу;
  • өтінімдерді, тұрғынның қайда тұратынына қарамастан апаттық-диспетчерлік қызмет арқылы қабылдау, одан әрі қызмет көрсетуші ТКШ кеәсіпорнына жіберу мүмкіндігін қамтамасыз ету;
  • нормативтік жұмыстар бойынша өтінімдерді қалыптастыру мүмкіндігін қамтамасыз ету;
  • үйлер, кіреберістер, пәтерлер және сыртқы коммуникация желілері бойынша жұмыстарды жеке есептеуді қамтамасыз ету;
  • әрбір өтініш бойынша, пайдаланылатын материалдардың, орындаушылардың жұмыс уақыты шығындардың жалпы сомасын тіркеу;
  • өтінімдерді орындауды бақылау;
  • өтінімдер бойынша жұмыстарды орындау тарихын (мұрағатты) жүргізу.

ТҚ объектілеріндегі қажетті ресурстарды және жұмыстарды жоспарлау, апаттық және жоспарлы жұмыстарды басқару

  • ТКШ кәсіпорындарының қолданыстағы диспетчерлік қызметтерін on-line тәртіпте ақпараттық біріктіру;
  • коммуникациялардың сөндірілуі бойынша ақпарат;
  • өтінімдерді қайтадан жіберу;
  • орындау фактісін, орындау уақытын және шығындарды бақылау;
  • объектілер, қызметтерді жеткізушілер, сыртқы коммуникациялар бойынша жұмыстар тарихын жоспарлау;
  • ТҚК, АЖ және КЖ жоспарлау;
  • объектілердегі жұмыстар бойынша мердігер ұйымдардың кепілдік міндеттемелерін есептеу.

Күрделі жөндеулерді және техникалық қызмет көрсетуді басқару

  • өндірістік үдерістерге жалғану;
  • жұмыстар тарихын жүргізу, нормативтер бойынша ақпарат;
  • кәсіпорындар, бөлімшелер, жауапты тұлға және т.б. тұрғысындағы жөндеулер кестесін қалыптастыру;
  • материалдық қажеттіліктерді жоспарлау және қоймадан жұмыстарға арналған қосалқы бөлшектерді автоматты резервтеу;
  • мердігер ұйымдармен қарым-қатынастарды басқару;
  • жұмыстардың түрлері бойынша мердігер ұйымдармен шарттар жүргізу;
  • мердігер ұйымдармен жүргізілген жұмыстар мұрағаты;
  • мердігер ұйымдармен өзара есептесулер жүргізу.

Тұтынушылармен қатынастарды басқару

  • жүйе деректеріне, өз үйіңіз туралы ақпараттарға, жоспарланып отырған және жүргізілген жұмыстарға қол жеткізу мүмкіндігі;
  • азаматтардың өтінімдерін өңдеу бойынша бірегейі диспетчерлік орталықты (Call-орталық) құру;
  • жұмыстарды өткізуге арналған өтінімдерді орналастыру;
  • жұмыстарды орындауға арналған мердігерді іздеу;
  • жұмыстардың орындалуын бақылау;
  • материалдық ресурстарға қажеттіліктерге және өндірістік қуаттылықтардың жүктемесіне (қызметкерлер, техникалар, құралдар) сәйкес ТҮКШ объектілеріндегі жұмыстарды жоспарлау;

Коммуналдық қызметтерге арналған тарифтерді есептеу жүйесі

  • келесілердің негізінде коммуналдық қызметтерге арналған тарифтерді есептеу (бірінші кезекте тұрғын үйлер мен үй маңындағы аумақтарға қызмет көрсетуге арналған тарифтер):
    1. объектілердің төлқұжаттық деректерін (тұрғын үйлер);
      нақты кәсіпорынның жұмыстары параметрлері;
      алдыңғы кезеңдер үшін нормативтер мен нақыт деректер;
      әрбір объекті бойынша қызметтер тізілімі;
      өнім берушілердің/мердігерлердің материалдары мен қызметтері бағалары.

Коммуналдық төлемдер жүйесі

  • тұрғындардың тұрғын үй-коммуналдық қызметтерді төлеуі үдерісін оңтайландыру;
  • тұрғын үй-коммуналдық қызметтерді төлеуге арналған бірегей түбіртек;
  • қолданыстағы биллингтік жүйеге енгізу немесе бірегей есеп-айырысу орталығын жасау;
  • төлем жасаудың баламалы механизмдерін енгізу: интернет-төлемдер, банкоматтар, төлем жасау терминалдары, еңбек ақы карточкаларынан шегеру және т.б.

ЭТЭ шешімі туралы толықтай ақпаратты алу: сіз,сайттағы байланыстар үлгілері арқылы өтінім жібере отырып немесе біздің менеджерлермен Басты беттегі көрсетілген телефондар бойынша байланыса отырып, ТКШ, енгізу әдіснамасымен таныса аласыз, тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы саласындағы автоматтандыру туралы өзіңізді қызықтыратын сұрақтарға егжей-тегжейлі жауап ала аласыз.

Шешімді пайдаланушылар:

Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы кәсіпорындарын басқарудың автоматтандырылған жүйесі – басқарудың тиімділігін арттыратын үлкен мүмкіндіктер алғысы келетін жергілікті өзін-өзі басқару органдары басшылары, ТКШ саласындағы қызметтерді жеткізуші кәсіпорындар басшыларына арналған құрал.

ТКШК АБЖ шешімі сонымен қатар, ТКШ саласындағы кәсіпорындардың инженерлік-техникалық қызметкерлерінің, жұмысшыларының қызметін оңтайландыруға мүмкіндік береді. Қазіргі заманғы басқаруды аудандық, қалалық басшылардың қолына билікті беру арқылы орталықсыздандыру жағдайларында, тұтынушыларға, қоғамдық ұйымдарға ТКШ саласындағы қызметтерді жеткізушілердің қызметтерін бақылауға мүмкіндік беретін тарифтердің ашықтығын қамтамасыз ететін құралдың болуына өзекті қажеттілік туындауда. ТКШК АБЖ шешімі функционалы бірлескен бақылау ұйымын on-line тәртіпте ұйымдастыруды қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.